Nowa Flota – czy warto?

Data publikacji: 11 lipca, 2022

Cykliczna wymiana floty to dla Trans Polonii kwestia niezwykle istotna  – średni wiek naszego ciągnika siodłowego wynosi dwa lata, a cysterny: cztery i pół roku. W TPG dbamy o to, aby cały proces logistyczny przebiegł terminowo, jakościowo i bezpiecznie. Nowa flota to nowe rozwiązania, zwiększenie komfortu pracy kierowcy, a często i korzyści dla środowiska.

 

DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?

Po pierwsze – nowsze technologie

Trans Polonia jest firmą elastyczną, stale dopasowującą ofertę do zmian na wymagającym rynku transportowym. Nowy sprzęt pomaga nam w spełnianiu nawet największych oczekiwań klientów, którzy z zaufaniem powierzają nam kolejne zlecenia. Zależy nam na taborze, który sprosta wymaganiom rynku oraz pomoże w jak największym usprawnieniu całego procesu logistycznego. Nowszy sprzęt to też ułatwienie dla kierowcy, który korzystając z jego udogodnień, może wykonać swoją pracę szybciej i efektywniej.

Po drugie – bezpieczeństwo

Jest to jeden z najważniejszych czynników, o którym w branży transportowej trzeba myśleć każdego dnia. Mówimy tu o bezpieczeństwie kierowcy, innych uczestników ruchu, a także środowiska naturalnego. Nowy, sprawdzony sprzęt idealnie wpisuje się w prowadzoną przez nas politykę zapobiegania wszelkim usterkom i wypadkom. Awaria, a w jej wyniku rozszczelnienie powłok cysterny i wyciek przewożonego produktu (którym w naszym przypadku bardzo często jest ADR), mógłby skutkować skażeniem środowiska, a także zagrożeniem dla ludzi i zwierząt. Operując nowoczesną i w pełni sprawną flotą jesteśmy w stanie, w jak największym stopniu, zapewnić bezpieczeństwo przewozu.

Po trzecie – środowisko

Posiadanie nowych jednostek we flocie idzie w parze w tym, że wszystkie nasze ciągniki siodłowe spełniają najwyższą europejską normę emisji spalin, czyli euro 6. Dla porównania: poziom  tlenku azotu w normie euro 5 wynosi 2,0 g/kWh, podczas gdy w normie euro 6 limit ten jest 80% mniejszy i wynosi 0,4 g/kWh. Podobnie jest z wydalanymi cząsteczkami stałymi, których limit w normie euro 5 wynosi 0,02 g/kWh, a w normie euro 6: 0,01 g/kWh (50% różnicy).

Poprzedni wpis: Rozstrzygnięcie konkursu Zdjęcie z Trasy 2022 Następny wpis: Kto może zostać kierowcą cysterny?